Pokud nÄ›kdo vlastnà firmu a chce Äi dokonce musà v rámci jejÃho provozu využÃvat i vlastnà vozový park nebo stavebnà stroje, zpravidla mu to dÄ›lá nejednu vrásku na Äele. A nenà těžké domyslet si, proÄ. Zkrátka a dobÅ™e je taková technika nezbytnÄ› co chvÃli v pohybu, klidnÄ› i až nÄ›kde v povÄ›stné Tramtárii, a protože jsou zamÄ›stnanci také jenom lidé, kdo vÃ, co se s nà v takových chvÃlÃch dÄ›je. NÄ›kteřà z tÄ›ch, jimž jsou dána podobná vozidla do užÃvánÃ, mohou ‚kreativně‘ najÃt způsob, jak se chopit pÅ™Ãležitosti a pÅ™ilepÅ¡it si na zamÄ›stnavatelův úÄet. A Äasto se jim to i docela daÅ™Ã. PrávÄ› proto, že je nÄ›kde na cestách (pÅ™ÃpadnÄ› na vzdálených staveniÅ¡tÃch, mluvÃme-li o stavebnÃch strojÃch) nemůže nikdo pÅ™istihnout a je tu tak celá Å¡iroká Å¡kála možnostÃ, jak si pÅ™ihrát povÄ›stnou malou domů.
Firemnà vozidla Äi stavebnà stroje se tak mohou zneužÃt pÅ™i nÄ›jaké Äerné jÃzdÄ› nebo pÅ™i melouchu, zamÄ›stnanec si ale stejnÄ› tak může i naopak dát dvacet v dobÄ›, kdy by mÄ›l s tÄ›mito stroji a vozidly pracovat. Dajà se z nich krást pohonné hmoty i dÃly, pÅ™ÃpadnÄ› Äásti nákladu, ba nÄ›kdy se ztratà klidnÄ› i celé vozidlo. A nikdo nikomu nic nedokáže. A firma to zaplatà ze svého.
Pokud si tedy nezajistà sledovánà vozidel, což je dokonalý způsob, jak s výše zmÃnÄ›nými neÅ¡vary skoncovat, a to jednou provždy. Ten, kdo si podobné sledovánà poÅ™ÃdÃ, totiž může na svoji techniku nainstalovat Äidla, nastavit to, co chce mÃt pod kontrolou, a pak už staÄà jenom kdykoliv kdekoliv usednout k poÄÃtaÄi s internetem, pÅ™ihlásit se uživatelskými údaji a sledovat, co se kde s touto technikou dÄ›je.
A jak jistÄ› uznáte, poÅ™Ãdit si tento sledovacà systém je skvÄ›lá volba. Protože kdo ze zamÄ›stnanců by lenoÅ¡il nebo byl naopak sice pÅ™iÄinlivý, ovÅ¡em jen do vlastnà kapsy, když se to šéf stoprocentnÄ› dozvÃ, že? A to i kdyby byl velice, velice daleko.